حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد
سرخط خبرها

انگلیس مدعی ربوده شدن یک کشتی خود شد

  • کد خبر: ۲۰۱۴۵۹
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
انگلیس مدعی ربوده شدن یک کشتی خود شد
یک شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس روز جمعه ادعا کرد یک فروند کشتی در سواحل سومالی ربوده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت موسوم به عملیات تجارت دریایی بریتانیا مدعی شد گزارش‌هایی را دریافت کرده است که این کشتی «توسط افراد به شدت مسلح، در یک منطقه نامشخص در اطراف عیل ،سومالی» ربوده شده است. این شرکت انگلیسی افزود که مقامات درحال بررسی این حادثه هستند.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس به کشتی‌ها توصیه کرده که از این منطقه با احتیاط عبور و هرگونه فعالیت مشکوک را گزارش کنند.

بیانیه عملیات تجارت دریایی بریتانیا، درباره جزئیات این حادثه اطلاعاتی ارائه نداده است. پیشتر ارتش یمن در حمایت از مردم غزه طی چند عملیات کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ (شمال سواحل سومالی) و تنگه باب‌المندب هدف حمله قرار داده بود.

در پی این اقدام چندین شرکت بین‌المللی کشتیرانی تردد در کانال سوئز را به حالت تعلیق درآوردند. مسیر کشتیرانی کانال سوئز که به دریای سرخ منتهی می شود یک آبراه مهم برای تجارت جهانی است و از آن برای انتقال کالا و انرژی بین اروپا و آسیا و سایر مناطق جهان استفاده می شود.

این مسیر با اجتناب از دور زدن کل قاره آفریقا در زمان و هزینه ها صرفه جویی می کند. نیروهای ارتش یمنی متعهد شده اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود را متوقف نکرده باشد حملات به کشتی های این رژیم را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->